VITAJTE V SERVICEDESKU IWSD

...a dajte nám vedieť svoju požiadavku!

Systém je určený len zmluvným partnerom s prideleným PID kódom alebo priamym prístupom.

Zatvorit

Uvedený postup (návod) je potrebné dodržať inak neručíme za korektné spracovanie Vašej požiadavky ako aj za doručenie potvrdzovacej SMS resp. e-mailu!

  1. pripravte si pridelený päťmiestny PID kód projektu (Project ID) ktorého sa Vaša požiadavka týka
  2. zavolajte nám na vyššie uvedené telefónne číslo - odporúčame volať z mobilného telefónu a s vypnutou funkciou CLEAR
  3. kedykoľvek počas trvania úvodnej automatickej hlášky zadajte na numerickej klávesnici telefónu pridelený PID kód v tvare napr. "12345" (ak sa pri zadávaní PID pomýlite hovor ukončite štandardným spôsobom a celý popísaný proces zopakujte)
  4. do cca. 2 sekúnd po poslednom (piatom) zadanom čísle PID kódu sa ozve tón (beep) a spustí sa nahrávanie hovoru - nahrajte svoju požiadavku v trvaní maximálne 2 minúty
  5. ukončite hovor štandardným spôsobom

Prijatie Vašej požiadavky naším systémom potvrdíme cez SMS na telefónne číslo z ktorého bola požiadavka prijatá a e-mailom na kontaktnú e-mailovú adresu podľa zmluvy.

V prípade potreby Vás budeme kontaktovať prioritne na telefónnom čísle z ktorého bola požiadavka prijatá.

Zatvorit

Uvedený postup (návod) je potrebné dodržať inak neručíme za korektné spracovanie Vašej požiadavky ako aj za doručenie potvrdzovacej SMS resp. e-mailu!

  1. pripravte si pridelený päťmiestny PID kód projektu (Project ID) ktorého sa Vaša požiadavka týka
  2. do predmetu (subject) e-mailovej správy uveďte skrátený názov/popis požiadavky a pridelený PID v tvare napr.  "PID:12345" (bez medzier)
  3. v tele správy čo najvýstižnejšie uveďte svoju požiadavku, pripojte prípadnú prílohu a uveďte telefonický kontakt na seba
  4. e-mail s Vašou požiadavkou zašlite na vyššie uvedenú e-mail adresu nášho Servicedesku
  5. požiadavku zašlite vždy z Vášho firemného e-mailu (firemná doména aaa@firma.bb v zmysle zmluvy)

Prijatie Vašej požiadavky naším systémom potvrdíme e-mailom na adresu z ktoréj bola požiadavka prijatá s kópiou na kontaktnú e-mailovú adresu podľa zmluvy.

V prípade potreby Vás budeme kontaktovať na telefónnom čísle uvedenom v doručenej e-mail správe.

Zatvorit

Uvedený postup (návod) je potrebné dodržať inak neručíme za korektné spracovanie Vašej požiadavky ako aj za doručenie potvrdzovacej SMS resp. e-mailu!

  1. pripravte si pridelený päťmiestny PID kód projektu (Project ID) ktorého sa Vaša požiadavka týka
  2. vyplňte všetky políčka formuláru s uvedením kontaktov na seba
  3. pridelený PID  kód uveďte v tvare napr.  "12345" (bez medzier)
  4. odoslanie potvrďte tlačítkom "odoslať"




Pridať prílohu
Pridať prílohu
Pridať prílohu





Prijatie Vašej požiadavky naším systémom potvrdíme správou na e-mail uvedený vo vyplnenom formulári s kópiou na kontaktnú e-mailovú adresu podľa zmluvy.

V prípade potreby Vás budeme kontaktovať na telefónnom čísle uvedenom vo vyplnenom formulári. 

Zatvorit
  1. Zadajte Vaše meno a heslo pre priamy prístup do systému Servicedesk/Helpdesk
  2. Odoslanie potvrďte tlačítkom odoslať - budete presmerovaní priamo do systému pre priame zadanie požiadavky (ticket)

Prijatie Vašej požiadavky naším systémom potvrdíme zmluvne dohodnutým spôsobom. 

V prípade potreby Vás budeme kontaktovať na telefónnom čísle uvedenom v zmluve resp. vo Vašej požiadavke. 

Zatvorit
  1. Úvod do ServiceDesku

    0:24
  2. Ako zadať požiadavku cez telefón

    0:42
  3. Ako zadať požiadavku cez e-mail

    0:43
  4. Ako zadať požiadavku cez kontaktný formulár

    0:50
  5. Ako zadať požiadavku cez priamy prístup

    0:21
Zatvorit